måndag 30 augusti 2010

Struts (y)

Trött & seg är ordet, eller nej egentligen får vi nog nominera ordet struts till dagens ord. No hard feelings, menade inget med det där, du råkade bara komma förbi precis när jag sa det.. Du lär ju tro jag är helt knäpp som går runt och kallar folk struts, men så är det inte :D ..Allt började med att jag och Viktoria hade tävling om vem som kom på flest djur, och som vanligt så kan vi ju säga att jag vann ;) Hur många olika djur finns det egentligen? När man väl var tvungen att komma på nått så stod det helt still i maskineriet.. Man måste nog varit där för att tycka det vart kul. Annars så har min dag istort sett fortsatt att vara flummig, måste bero på att jag sovit för lite i helgen eller att jag äntligen börjar återhämta mig efter allt! :D

Måste verkligen få upp ork till att städa rummet, det går knappt att ta sig fram. Kläder ligger lite här & där och har man riktigt tur kan man förhoppningsvis hitta en grå, lurvig, liten katt vid namn Ozzy någonstans i klädhögarna! ;) Men först är det mat som gäller - potatisgratäng med kassler - är sjukt hungrig, då man inte fick ordentlig mat i skolan eftersom man var tvungen att vänta typ en halvtimma innan maten var klar.. Dåligt av Akademikrogen måste jag bara säga!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA stackars den personen som trodde att du kallade honom för struts ! ^^
/Ida E

Emma sa...

Haha, ja det var ju det! Men sen så kan man se det som så att det inte var meningen.. Han gick förbi vid fel tillfälle ;)