onsdag 25 augusti 2010

Lediga! :)

Andra skoldagen och vi är redan lediga! eller ah, asså treorna var lediga iallafall - SKÖNT! Tänk att jag går i trean nu, kan inte riktigt fatta det. Känns som att det var igår som jag steg in på CIS för första gången, men icke..

Denna lediga dag har tillbringats genom att fixa myspys i rummet. Har målat lite, så nu är det bara en vända med rollern & sen så kan lampan och myspys-ljus dyka upp på fönsterbrädan, vilket kommer bli aas nice! :D Är ganska pysslig av mig även fast det inte alltid verkar som så, älskar att fixa & pyssla, speciellt när det gäller mitt rum. När "fönsterhålet" är klart så hittar jag säker något nytt projekt jag kan börja med.. Vet en massa saker som skulle kunna göras som t.ex. nya gardiner & hyllor måste inköpas, samt som det måste rensas i både garderob & lådor. Fina accessoarer i fönstret skulle vara skoj att prvoa på själv att göra.. Haha, men som sagt, det finns massor som behövs göras i rummet (enligt mig) men får se hur länge jag har planerat att bo kvar här. Sista året på CIS nu och sen ska jag förhoppningsvis plugga vidare direkt så att jag har den delen avklarad, men vi får se..

Funderar på att färga håret, mööörkt, typ mörk brunt men med en nyans åt rött. Skulle det funka tror ni? Känner att jag behöver göra något "nytt" med mig själv nu innan den stora dagen kommer, nu är den i och för sig inte förrän i oktober men lite måste man ju vilja/planera (a). Ny mobil & kamera står högst upp på inköps/önskelistan, något jag verkligen behöver!


Gillar Mileys stil enormt mycket!

Ikväll är det ta't lugnt som gäller, duscha & fixa lite innan skolan imorgon. Nu blir det nog till att kolla på Sex And The City (filmerna har jag sett, men nu är det boxen med alla avsnitt som måste kollas på)

Inga kommentarer: