söndag 29 augusti 2010

Vart tar pengarna vägen?

Är trött, fast det kanske beror på att jag somnade 05.45 i morse?! :P Vill bara gå & lägga mig nu, men det finns så mycket jag måste hinna göra tills imorgon. Hur mycket man än vill tro & hoppas på att man vaknar upp vacker som få på morgonen så kommer det inte slå in. Därför får man ägna kvällarna till att förbereda så gott som möjligt! ;)

Började tänka på en sak tidigare idag när jag var i Växjö.. Vart tar egentligen alla pengar vägen? Man får studiebidraget den sista varje månad men efter bara någar dagar är det slut.. Jag tycker inte att jag köper så mycket, eller gör jag verkligen det? Aja, kanske dags att börja tänka på att skaffa extrajobb! Säg till om ni har några förslag, är öppen för allt..


Ikväll är det dags för att ta tag i allt. Brevet skall skrivas, du skall få det & sen är det upp till dig om du vill hjälpa mig eller inte. Du vet hur dåligt jag mår, jag är ditt barn - något ljus som går upp? Inte någon "föräldrar-egenskap" som vaknar till liv?

Att upptäcka att en person är så jävla fake stunden precis innan man ska lägga sig får en att ställa om sig totalt. Det jag säger till dig förväntar jag mig att du håller för dig själv och inte sprider vidare det till andra! Trodde du var bättre än så. Är det så här du vill ha det? Att vi ska sprida allt den andra har sagt vidare kan jag säga dig att jag har en hel del att sprida vidare.. Om du tänker efter har du trots allt sagt en hel del till mig.

Inga kommentarer: