onsdag 16 februari 2011

"Anettes kur"

Har börjat på "Anettes kur" idag, vilket innebär att jag från och med nu ska ut och gå minst en halvtimma varje dag och ta vitamintabletter för att försöka få upp min energi & ork. Får dock se hur länge jag följer kuren, som ni säkert vet så är det inte riktigt mig grej att röra på mig :P Men orkar inte känna mig såhär nere hela tiden, så får väl ge det ett försök iallafall..

Härlig dag idag. Var på glatt humör redan när jag vaknade vilket inte händer allt för ofta, och det goda humöret hängde med hela dagen i skolan (hela den italienskalektion vi hade). Energin verkade också vara någorlunda bra idag, ända tills jag satte mig på tåget hem och somnade som en stock.. Nu sitter jag här i mitt iskalla rum och försöker komma igång med allt pluggande så jag slipper plugga röven av mig på lovet. Skrev klart ett arbete igår, bara sisodär 1000 arbeten kvar :/ men det grejar jag (y)

Foto & Styling: Johanna Appelqvist

Inga kommentarer: