onsdag 23 februari 2011

Nybro

Smet iväg till Nybro igårkväll då jag var tvungen att komma ifrån det onödiga jäkla tjaffset som vissa personer inte klarar sig utan! Förstår inte hur svårt det kan vara att bifoga i en lista vad man gjort osv. Det är ändå ett samarbete det gäller, men skitsamma! Jag kör mitt race och hon får väl köra sitt. Orkar fan inte bry mig mer just nu, jag har gått igenom tillräckligt mycket och ska inte behöva ta skit av ännu en som dessutom tror att hon kan se ner på alla som inte lever samma liv som henne..

Som jag sa så är jag just nu i Nybro och sitter här ensam i lägenheten. Blir väl till att sitta här själv ett par timmar till innan mannen som äger lägenheten kommer hem. Känns mysigt och bra att ha någon att åka till när det skiter sig fullständigt eller när man bara känner behov av närhet & kärlek.

Hade jag själv fått bestämma hade jag släpat hem dig från jobbet redan nu, men får tygla mig och vänta tills ikväll då det blir mys för hela slanten :)

Inga kommentarer: