onsdag 9 februari 2011

Vårdcentralen.

Besöket på vårdcentralen gick bra bortsett från att jag måste fått Emmabodas mest otrevliga läkare någonsin! Sitt här, gör så, du är för ung för att vara sjuk, aja men okej, vi gör väl lite tester då m.m. var vad jag fick höra. Usch och fy säger jag bara.. Kan man vara för ung för att inte må bra? ..Blev till att ta blodprov som jag anade igår. Känns som de tömt mig på minst 2liter blod, dock var det max 2-3 rör de tog - kollade inte så noga :) Så på tisdag nästa vecka, kl: 11,45 får jag förhoppningsvis svar på proverna. Bara till att hålla tummarna.

Efter vårdcentralen blev det till att gå, och lägg märke till att jag sa just GÅ, till farmor & farfar för att hämta vovven min. Är hundvakt idag och ska förmodligen ta en promenix med Dike i det fina "vårvädret" (?) innan jag beger mig till Nybro för att gosa med pojken min.

Ska börja röra på mig mer, så länge solen tittar fram vill säga, och sluta äta massa godsaker. Måste ju börja tänka på beachen 2011 - men om jag ska vara ärlig, så tycker jag inte att jag har så mycket att oroa mig för :)

Inga kommentarer: