söndag 13 februari 2011

Helgen

Var ett tag sedan jag skrev. Har inte känt mig extremt sugen på att skriva, men får väl ta upp det nu när det väntar en ny vecka samt att jag mår bättre av att skriva :) har även fått det bekräftat att folk faktiskt LÄSER det jag skriver, inte helt fel det heller.. (y)

Hmm, så vart ska jag börja? Kanske beskriva helgen? ..Det blev iallafall utgång på Palace i Kalmar i fredags efter många om och men, lyckades till och med sno med mig både kotletter, potatis & bearnaisesås hemifrån utan att någon märkte - that we like :D Tro nu inte att jag är helt psyko som snor mat hemifrån, saken var den att vi tjejer skulle ha middag innan vi drog vidare dock hade vi ont om pengar. Därför tog jag med mig mat :) Väl inne på Palace var det ganska dött med folk, men det hindrade inte mig & mina flickor att skaka loss. Härligthärligt. 

Lördagskvällen spenderades i Emmaboda hemma hos Rebecca som bjöd på en förtjusande middag, MUMS! Måste tillägga att det var sjukt kallt att gå hem från henne till mig mitt i natten (tar väl cirka 30min att gå) så sprang den sista biten, var sjukt nära på att halka och slå sönder mig själv, men proffsig som jag är så klarade jag mig ;)


Inga kommentarer: