torsdag 24 februari 2011

Hemma hos Linda

Ännu en dag i Nybro ensam i en lägenhet om så bara för en timma eller så.. Blev till att traska över till Linda efter att ha upptäckt en inte så rolig sak i förra lägenheten. Vet inte riktigt hur jag ska göra, blir bara så förvirrad och ledsen. Jag försöker så gott jag kan men ibland verkar det inte alltid räcka till. Att vilja bli tagen på allvar verkar ibland vara alldeles för stora krav..

Gårkvällen bjöd på tacokväll hemma hos A med trevligt sällskap :) det blev också en raggarunda med bilen till McDonalds mitt i natten, haha. Tycker dock synd om hunden Pluto som inte alls ville följa med in i bilen - han backade och stretade emot, men till slut fick vi in honom.

Får se vad kvällen har att erbjuda. Kanske hänger med Linda på dansen ikväll om det finns plats, annars blir det att ta tåget hem och sooooova hela natten lång! Längesen jag fick en god natts sömn känns det som. Har sovit oroligt den senaste tiden..

Nähe, nu ska jag rota igenom Lindas frys och värma mig en lasagne i väntan på att hon ska komma hem :)

Inga kommentarer: