måndag 14 februari 2011

Looking back..

För exakt ett år sedan (alltså förra årets Alla hjärtans dag) hade jag precis kommit hem från en underbart mysig resa ner till Malmö med min dåvarande pojkvän., och detta året sitter jag är helt ensam. Är två år sedan jag firade Alla hjärtans dag själv, känns lite sorgligt.. Men Alla hjärtans dag har sjunkit i värde i mina ögon sen förra året. Jag var så enormt jäkla lycklig när vi var i Malmö och när vi kom hem. Inte visste jag att denna lycka endast skulle vara i fyra dagar till, hela fyra dagar innan han drog ut mitt hjärta och stampade på det framför mina ögon. Blir bara så ledsen när jag tänker tillbaks på det. Hur kan man ta med någon på en kärlekssemster och sedan bara några dagar efter vända på klacken och gå sin väg? Det är något jag aldrig kommer få svar på..

Även denna dag, detta år, känner jag mig inte allt för lycklig. Jag trodde att jag hade dig, att du gillade mig & att jag gillade dig. Nu vet jag inte.. Det har gått ett tag nu och jag har fortfarande inte hört något av dig. Det var nog som jag sa i smset, att allt fokuserade på fel saker.. Men än lägger jag inte undan hoppet, vi får se när du hör av dig.

Muffins som pappa & jag bakade innan.. :)
Ikväll blir det att fira Alla hjärtans dag framför tvn, men först blir det nog lite plugg.. 
Grämer mig så över att vara ensam en dag som denna! :(

Inga kommentarer: