torsdag 17 februari 2011

Retard-barn

Det är torsdag och jag är supertrött! Skulle egentligen haft sovmorgon imorgon, men som det retard-barn jag är så har jag möte med rektorn imorgon för att se hur jag fullföljer min "plan". När jag själv checkar av min lista så tycker jag ändå att jag kommit en bit. Jag har förlängt de kurser jag ska, har tagit kontakt med nästan alla lärare jag ska och jag har gjort fem av de uppgifter som jag var efter med. Inte så illa pissat på 5 veckor va? Måste ju dock tillägga att jag har haft fler saker att göra i skolan än dem jag vart efter med, får nya uppgifter dagligen känns det som :/ Men snart är skolan slut, och det längtar jag så enormt mycket efter!

Imorgon är det fredag som sagt. Blir nog utgång både fredag & lördag, då man kunde gå in gratis på Palace på lördag ifall man kommenterade sitt namn på En timme till i Kalmar's status. Efter det blir det nog till att ta tag i pluggandet igen och sedan njuta av ett skönt lov! :)

Nu ska jag skriva ett sektarbete - jippiejahoo, ännu ett arbete jag är efter med..!

Inga kommentarer: