måndag 18 oktober 2010

?

Vad är det vi håller på med? Jag äcklas bara jag tänker på det! Vi spelar, det är precis det vi gör! Vi bockar, vi niger & spelar allmänt trevliga mot varandra. Är det såhär vi kommer ha det för all framtid? Det är jag nämligen inte så säker på ifall jag vill. Antingen är det nått eller så är det inte nått mellan oss. Har ingen som helst lust till att få mina känslor lekta med igen, jag har fått nog av allt det! Bortsett från den spänning det är mellan oss just nu, är det så mycket mer som skulle kunna bubbla fram. Vi skulle kunna bli ett fantastiskt par där båda är självständiga samtidigt som vi har någon att krypa ner intill var kväll. Think about it!

Nu är det min tur att leva mitt liv. Min tur att vara & bli den jag vill och inget ska få stoppa mig. Antingen står du där vid min sida eller inte, det är upp till dig, men det är snart dags att bestämma sig. Kan inte låta mer tid rinna ut i sanden.

Du vet vad jag vill, men som sagt, det är upp till dig.

Inga kommentarer: