torsdag 21 oktober 2010

Hur dum får man bli?

Dålig uppdatering idag, I know! Men idag har jag verkligen ett skäl till att inte slänga mig framför datorn så fort jag kom hem. Restaurangen brevid min skola blev nämligen idag bombhotad, vilket satte chock i oss alla. Jag menar, vem är så dum att de går till Max som föresten är nyöppnat i Kalmar, och bombhotar? Förstår inte riktigt vad han ville med saken, han ville väl mest antagligen bara få uppmärksamhet. Men lite läskigt var det trots allt, först så skulle vi utrymma skolan och sedan skulle vi inte det, då fick vi inte ens lämna skolan & skulle istället bara hålla oss borta från fönsterna som var riktade mot restaurangen. Så man kan säga som så att dagen blev ganska vimsig och jag hoppas ni förstår att min första tanke när jag kom hem inte var att sätta mig vid datorn..

Resten av kvällen kommer spenderas i min sköna säng med massa ljus tända & en bra film :) ibland måste man få unna sig lite, speciellt efter en dag som denna!

Inga kommentarer: