lördag 16 oktober 2010

Inte allt för positiv..

Dagen kommer spenderas hemma med lugn och ro, tacos & massa mys.. Har ingen energi kvar alls i kroppen, det är som all energi jag hade i början av året blåsts ut och försvunnit, tror inte jag kommer finna den energi & ork jag hade då. Det har hänt alldeles för mycket för det, att man som 18åring ska behöva ha gått igenom allt det här är inte okej. Vill bara krypa ner under en sten och vänta där tills min tid är kommen!

Gud vad jag låter negativ idag, men jag är trött & allmänt missnöjd på mitt liv. Inget blir som jag trodde det skulle bli. Allt är bra en kort sekund då alla är gullig mot alla osv. för att sedan invänta bomben som kommer och trycker ner mig så långt ner det bara går.. Vad har jag gjort mot herren där uppe för att förtjäna allt detta? Jag är för guds skull bara 18, låt mig leva mitt liv innan du tar det ifrån mig.

Nu ska jag slänga mig på sängen & lata mig, tänka över mitt tragiska liv för att sedan gå upp och laga tacos!

Inga kommentarer: