tisdag 19 oktober 2010

Ska det va' höst så ska det!

Jobbig dag idag! Trött, seg & frusen av mig.. har inte presterat mitt bästa idag om man nu kan säga så. Har dock inte haft något särskilt krävande att göra idag, kollade på film första lektionen och sen på historian fick vi bara en uppgift att göra, så ganska chill faktiskt! :) Filmen vad dock inte den trevligaste jag sett, tänk ifall man var så stark att man dödade en mus/hundvalp genom att bara klappa den.. läskigt!

Att vädret är så enormt tråkigt gör ju inte precis att man mår bättre, utan tvärtom. Har i stort sett regnat all day long och det är okej! Ska det vara höst så ska det, minus allt regn förstås, det ska vara kallt & rått men solen ska ändå skina och hela alltet ska färgas rödgult av alla fina mysiga höstlöv!  ..Har mått allmänt dåligt hela dagen, får se hur det blir imorgon. Vill så gärna hålla mig frisk då jag lovat att följa med Viktoria hem för att fixa headern till vårt projektarbete, men vi får se hur det blir. Håll tummarna för mig (y)

Nehe, massa ljus tända & höstmys-nivån ligger på topp!

Inga kommentarer: