lördag 2 oktober 2010

Matte & kattfight ;)

Idag så har det inte hänt särskilt mycket, mitt mål idag har varit att ta det lugnt för att förhindra att det som hände igår händer idag & än så länge måste jag faktiskt säga att jag klarat mig bra! :) Blev till att räkna lite matte innan idag, vilket slutade med strid, katten Ozzie la sig på matteböckerna tre gånger och blev helt galen när jag skulle försöka lyfta bort honom.. Så blev till att sluta räkna matte och gosa lite med honom istället :P

Ikväll blir det till att ta det lugnt (tror jag), måste hem till farmor & farfar ett tag eftersom jag visst var med i tidningen igår. Ska se ifall jag kan ta deras tidning eftersom vi bara har barometern här hemma och de har östran. Annars blir det väl till att gosa ner sig i soffan eller i sängen & kolla film :D känns som att hela mitt liv består av sängen och film.. men så kan det va ibland ;)

Nu är det äppelpaj & mys med familjen som gäller :)

Inga kommentarer: