lördag 23 oktober 2010

Utekväll igår.

Mitt internet har varit nerlagt, därför jag inte kunnat uppdatera..

Hade en härlig kväll ute med mina tjejer igår! Det blev mycket skoj & mycket dans, dock tycker jag allt att det är lite tråkigt att det är så många som tar med sig glasen upp på dansgolvet, vet inte hur mycket dricka vi fick hällt över oss.. Jag menar, man kan inte dansa & dricka samtidigt, iallafall inte på något smidigt sätt. Skönt att få dansa, det har man inte gjort på ett bra tag ska jag säga er! Det tråkiga är bara att vissa killar inte fattar att man verkligen inte vill dansa med dem, har man sagt nej så är det nej, då ska de inte komma återigen flera gånger ytterligare och hålla på.. Så ta lärdom av detta killar, sluta när en tjej säger till!
Ingen vacker bild, men man får ta vad som finns när man lånar syrrans dator! :)
Bilden är från i somras..
Blev också en hel del ansikten och människor man kände igen :) blev dock inte så mycket prat med dem, men ni får höra av er så får vi ta en kväll ute tillsammans istället!

Nu är det frukost som gäller, magen skriker som en jag vet inte vad, sen så blir det packning & städning.. Ska nämligen till Polen med skolan imorgon, men det kan vi ta i ett senare inlägg. Puss&kram

Inga kommentarer: