måndag 25 oktober 2010

Glitter & glamour!

Drömmer mig bort.. Tänk ifall man hade den där perfekta rösten som säljer miljontals skivor, den talang att kunna agera och vara med i alla de största filmerna eller om man hade den där finfina kroppen som kunde bära upp precis alla klänningar, att få bära upp de allra dyraste märkena samt de vackraste smyckena. Det vore rena drömmen för mig! Jag har ständigt och gör fortfarande drömt om ett liv som en offentlig person, en som alla vet vem det är (men självklart av en bra orsak).

Att leva ett liv där allt är glitter & glamour. Ett liv där man har kontakter som betyder något, ett liv där man gjort det man vill & på det sättet blivit uppmärksammad, för sin egenskap/kunskap!

Tänk på det .. visst smakar det? Jag är så sjukt himla sugen på att göra något vettigt av mitt liv men samtidigt vill jag kunna leva ett glitter & glamour liv, men nu för tiden känns det som att man måste vika ut sig, supa sig redlös i tv eller dylikt för att ens ha en chans att kunna bli en offentlig person. No effense, men denna blogg lär ju knappast ta mig långt såvida ni läsare inte sprider runt min blogglänk till era vänner & skriver om mig ;)

Det blir till att ta en funderare på det, än så länge har jag ju lite kontakter vad gäller catwalken här i Kalmar, kanske borde söka mig vidare runt om i Svergie, uppåt landet kanske? Eller så får jag väl helt enkelt ta mitt pick o pack efter studenten för att söka min lycka :) låter ganska lockande det med..!

Inga kommentarer: