söndag 17 oktober 2010

Nattinatti mina sötnosar

Så mina vänner, nu är det dags att avrunda kvällen. Klockan är snart 03.00 och det är dags att krypa ner & låta morondagen träda fram. Kom precis hem från att ha hämtat pappa & Anette ute i skogen någonstans, det har varit & kollat på hockey och sen festat lite efter det.. Nästa helg är det fasiken min tur att festa till det & då får de ta och köra på mig tycker jag allt! I värsta fall får jag väl leta upp en söting jag kan spendera natten med ;) och nej, jag är inte lättfotad, då är det bara sova som gäller!

Såg förresten två rådjur på vägen när vi åkte och hämtade pappa. Lite läskigt faktiskt, svårt att se dem när det är så mörkt ute plus att de har mörk päls.. Så ni som ska ut på vägarna, kanske inte nu men över huvudtaget, ta det försiktigt!! Det är bättre att komma fram några minuter senare istället för att råka stöta på en älg uppe på vägen.

Nu är det dags att krypa ner & säga go'natt!
Sov gott alla mina sötnar så syns vi imon <3

Inga kommentarer: