onsdag 8 december 2010

Blir bara så trött!

Vad är det du har gått runt och sagt? Är det din historia eller talar du verkligen sanning? Är så trött på att få höra att du har gått runt och pratat. Du kunde väl iallafall hört med mig först? Sett ifall det var okej att du lämnar ut allt som hänt? Pratat ihop dig med mig så vi hade sagt samma saker? Inte för att jag går runt och pratar om det, men det hade varit bäst ifall vi hade sagt likadant. Nu när vi inte gör det så finns det stor chans för dem som lyssnar att spekulera och tro något helt annat än hur det egentligen var.. 


Blir bara så trött, speciellt på dig! Du vet mycket väl som är bäst för oss båda och ändå håller du på? Låter folk komma fram och trakassera mig, säga taskiga saker till mig osv. Du & dina vänner har för fasiken gått ur skolan, det är nu ni ska visa hur vuxna ni egentligen är och inte hålla på på detta viset. Kanske dags att tänka efter och förändra?



Inga kommentarer: