onsdag 29 december 2010

Shoes..

14 par skor.. Ja det är det jag har gjort mig av med idag plus en massa kläder.7 par av skorna kommer inom kort tid läggas upp på blocket då de knappt är använda.. En skogalen tjej som jag köper gärna på sig ett stort lager och använder sedan inte ens hälften. Värker i själen då jag tänker på de skor som ligger i påsen och väntar på att bli slängda.. mina söta, underbara skor..Finns bara en sak att göra, och det är att köpa en massa skor till :D

Höga klackar, ja det är det de' ska va! Om inte, ett par snygga sneakers eller boots. Tyvärr gör Sveriges väder att höga klackar inte alltid är det optimala att ha på sig och det är synd. Säg någon som inte får vackrare ben i klackar.. Nej just det, finns ingen. Klacken snyggar till allas ben, musklernas konturer blir allt tydligare, man får bättre hållning samt att man blir ett antal centimeter längre.. (y) inget man tackar nej till.


Inga kommentarer: