fredag 10 december 2010

Fredag..

Återigen är det fredag. Känner mig helt slut efter denna vecka. Vet inte vad det är som gör mig så förbannat stressad. Det är inte överdrivet mycket i skolan just nu.. Måste vara att allt som hänt detta år som tar ut sin rätt på kroppen. Synd bara att stressen gör att jag slänger mig över all mat jag kommer åt, både märks och känns.

Pinsamt att bekänna, men kommer knappt i min favoritbyxor :$ Får sätta mig själv på en mini-diet; inga fler smörgåsar, ingen fet/onyttig mat, mindre portioner och mycket mer vatten! Självklart ska jag börja röra mig mer. Låter och känns så lätt när jag skriver det här, men det återstår att se hur det blir. Måste göra något åt detta iallafall, mår inte bra av att min kropp förändras på detta sätt. Ni kanske inte ser det, men jag både ser och känner det. Bättre att ta tag i det nu innan det går till överdrift och blir värre..

Som sagt fredag igen. Vad har kvällen att erbjuda? Amigo?

Inga kommentarer: