måndag 20 december 2010

Only in my dreams..


Hade inte varit helt fel att ha en kropp som denna. Men det kommer väl förhoppningsvis en vacker dag. Bara mage, lår, rumpa + bröst som måste fixas ;) De tre första sakerna fixar jag lätt, men det fjärde och sista måste jag vänta tills jag har bra mycket pengar och en skicklig kirurg :P Yes, ni hörde rätt. Jag är öppen för skönhetsoperationer och känner jag mig själv rätt så kommer jag själv att använda mig av mindre ingrepp senare i livet. Skönhetsoperationer går i släkten, så jag ska självklart inte vara sämre jag ;) Bröst, läppar och en näsoperation (?) hade inte suttit fel, iallafall inte den första. När pengarna finns kommer det hända saker :)

När skolan är slut ska jag minsann ta mitt pick å pack och bege mig ifrån detta trista land. Sol, värma, glädje och en massa annat är det jag söker.. USA, smaka på ordet.. visst smakar det gott? Större land leder till större möjligheter. Mitt mål med livet är att tjäna pengar på det jag tycker är roligt, nämligen att visa upp kläder. Tänk dig ett glamoröst liv i USA som modell. Kan det bli bättre? Skulle inte tro det.. Självklart skulle jag vilja ta med alla mina nära och kära dit. Blir det inte USA så är det el stockholmo som gäller för att arbeta mig uppåt. Vägrar sitta i denna skit jag gör nu. Vill bli något, något som jag kan vara stolt över. Vill inte sluta som en gammal sönderhackad småländsk bondmora!

1 kommentar:

EmmaK sa...

Du är fin som du är! Och där med basta! :)