fredag 3 december 2010

Familj

Jag är bara 18år men känner mig mer mogen än jag någonsin kommer bli. Har redan hunnit uppleva så mycket som gjort att jag fått växa upp "snabbare". Har redan nu, vid denna ålder, hunnit agera som mor. Då min egna käre lilla mor inte klarade att ta hand om sin egna son när han var sjuk.. Jag är redo. Jag skulle lätt kunna tänka mig att få en egen liten bebis nu, jag är mogen för det även då det INTE finns en endaste tanke på det förrän jag hittat någon jag älskar tillräckligt mycket samt har stadig inkomst. 

Först ska jag leva mitt liv, hitta "den rätte", skaffa mig en inkomst & ett bra boende, inte förrän då kommer jag börja bilda den familj jag så länge drömt om. Och för den familjen kommer jag göra allt som står i min makt för att skydda!

Inga kommentarer: