lördag 18 december 2010

Försmak av julen! :)

Dagen kan beskrivas med två ord; trött & jul

Vaknade 03.24 av ett telefonsamtal även då det tog ett tag innan jag förstod att det var telefonen som ringde. Trodde först det var väckarklockan som ringde och försökte förgäves stänga av larmet utan att få gensvar, först då insåg jag att mobilen vrålade ut låten 2012 dunderhögt i hela huset.. Samtalet visade sig resultera i att jag skulle få en nattlig besökare, A, dock inte nykter. Efter många om och men om hur man hittade hit kom den nattliga gästen äntligen fram, 04.14. 

Har kanske inte världens största säng, så vore att ljuga ifall jag säger att det inte var trångt. Men vad gör det om det är med en person man gillar som man måste dela säng med? :)

Vaknade sent och det var nog inte förrän halv 4 som vi steg upp ur sängen. Då var det bara till att slänga på sig smink, fixa till håret och ta på sig kläder för att sedan en timma senare fira jul med familjen. Blev till att fira idag eftersom bror min åker tillbaka till lumpen innan den 24:e. Mycket mat, godis, dryck m.m. gör att man nu känner sig hyfsat slö.. härlig känsla!

Inga kommentarer: