onsdag 15 december 2010

Uppdatering på låg nivå..

..eller rättare sagt på ingen nivå alls.. Har blivit så trött på allt runt omkring just nu för stunden. Varken orkar eller vill något. Vet inte vad det är som gör att jag känner som jag gör, men vad det än är vill jag att det försvinner. Har svårt att känna glädje för någonting alls, känner bara en massa stress och sorg. Det är snart jul, vill inte gå runt som en zombie längre. Jag vill känna samma glädje och trygghet som alla andra gör. Vill inte längre vara ensam..

Det var för ett år sedan allt började. Alla problem med mamma och sen så bara fortsatte det. I dagsläget har jag ingenting kvar. Ingen mamma, ingen pojkvän, ingen bror, ingen familj, ingen trygghet, ingen kärlek.. som ni hör skulle jag kunna fortsätta i evigheter, men ska inte tråka ut er. Just nu känner jag mig bara så övergiven. Vad hände med den familj jag en gång hade? Den familjen jag föddes in till?

Inga kommentarer: