måndag 20 december 2010

Kom precis..

..in efter en runda med hundarna, Dike & Ella (farmor & farfars hund). Ganska skönt att få frisk luft och att få röra på sig, dock lite jobbigt när telefonen ringer samtidigt som det kommer hundar från alla håll och kanter som Dike försöker hoppa efter. Men jag klarade det :D Fingrarna är sönderfrusna då  jag glömde ta med mig vantar ut - klumpiga jag som vanligt.

Näsan bara rinner & rinner, inte särskilt glamoröst men det är väl sånt man får ta i livet. Energinivån står just nu på -10, matlusten lika så även fast jag nyss tryckte i mig en tallrik makaroner med ketchup. Äter bör man annars dör man, eller hur är det nu man säger?

Kollade runt på nätet innan och hittade detta klipp (lägger det som en länk). Vissa gör visst tydligen allt för att komma på internet, även idiotiska saker.. Watch it!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Svenska Hollywoodfruar på tv3play.se

Inga kommentarer: