Jag är inte bara en fattig liten tjej från Småland utan en tjej fylld med tankar & drömmar! Min högsta dröm är att någon gång i livet finna både lycka och pengar - går det?
Det jag är ute efter är att känna kärlek men att man samtidigt har råd till att unna sig lyxsaker. Är det möjligt att få både och här i Sverige eller måste man söka sig utåt för att kunna finna det? Jag är mer än villig att försöka..!
Tycker det är tråkigt att man här i Sverige inte vågar visa upp att man har pengar & gör man det antas man för att vara snobbig. Men hallå, de pengar man har, har man förmodligen tjänat ihop själv, eller hur? Så varför skulle det inte vara rätt att kunna visa upp att man har pengar? Då måste jag faktiskt säga att jag gillar synen på pengar bättre i Amerika, har man pengar visar man det - så ska man göra enligt mig!
Önskelista:*fin bil
*lyxig båt (kommer förmodligen inte använda den, men häftigt att ha:P)*stort hus
*massor av kärlek
 - och sist men inte minst - en underbar kropp! sen är jag nöjd, iallafall för ett litet tag :D

Emma vill ha Lyx!! Massa pengar, kärlek<3