För att summera dagen; började tidigt så åkte in med 7tåget - hade föreläsning om projektarbetet som vi kommer att arbeta med under årskurs 3. Vet redan vad jag ska göra, så ska försöka knepa ner en bra projektplan och få den godkänd innan fredag så att jag kan starta upp allt under sommaren :D pluggis på mig!!
Efter det var det lunch som stod på schemat, tog en yttepytte liten portion av nötköttswoken - smakade inte ens på den, vet inte varför :P men det berodde nog på telefonsamtalet jag fick innan på dagen. Fattar inte hur man kan ringa upp efter så lång tid och låtsas som att inget har hänt - hur sjuk får man vara egentligen?! Fattar du inte hur mycket du har sårat mig och hur mycket du har sabbat mitt liv? Kanske dags att vakna upp & stiga ut ur den där jävla plastbubblan du lever i!!
Sen blev det frågesport med världens mest underbara lärare - LASSE! Vet inte varför jag tycker om honom så mycket, kanske för att han påminner om morfar? :P  .Aja iallafall, är man dålig förlorare så ska man se till att vara på Lasses lag eftersom han vet allt om precis allting (y). Efter frågesporten blev det sola solarium med Viktoria, måste ju få lite färg nu innan skolavslutningen - man vill ju inte blända folket på grund av att man är så blek:P lite färg fick jag iallafall, men måste nog säga att den riktiga solen är BÄST!
Tågresan hem var något utöver det vanliga, jag som var speedad satt och lyssnade på dålig svenska musik så det bara dånade i hela vagnen - blev nästan förvånad över att de inte slängde av mig i Nybro på grund av musikstilen, haha. Blev mobbad i stort sett hela vägen hem från Kalmar av Anna och knäppgöken från Växjö - inte helt okej! ;) och du.. jag hade inte gjort något - mitt hår ser faktiskt ut så! :)