torsdag 24 juni 2010

Dags för avfärd mot Ölandet! :)

Idag så har dagen bestått av midsommarfirande på jobbet med både tårta, dans & sång! :) enormt skoj att se alla söta småbarn sjunga med så gott det kan samtidigt som det skuttar runt (y)
Sen när jag kom hem hade jag tänkt att gå ut och lägga mig en stund i solen innan det var dags att packa inför helgen, men vad tror ni inte händer då. Jag gör i ordning allt, tar fram boken & lägger mig på filten för att sola, jaa då kommer det ett stort jäkla moln och täcker solen.. Orkade inte ligga där och vänta på att solen kanske skulle komma fram igen så det var bara till att gå in igen och börja packa! Nu är allt färdigpackat och nu väntar jag bara på att alla ska komma hem så att vi sedan kan bege oss mot Öland :) Känner på mig att det kommer bli riktigt skoj denna helgen!!
Glad är jag över att det inte blev som planerat från början, tror detta kommer slå det vi planerade från början. Att behöva umgås med falska personer över midsommar ska inte behövas, och som det ser ut nu så är ni helt ute ur mina planer, skööönt! :D
Denna värme är dödlig, smälter snart bort - men här ska inte klagas, äntligen har sommaren kommit till Sverige om även bara för ett litet tag :)
Glad midsommar på er alla! :)

Inga kommentarer: