Kom precis hem efter en lång natt i Nybro. Tror jag la mig vid halv fyra igår och vaknade hyfsat tidigt, så kroppen är ganska seg om man säger så. Grillfest var vad det var som gällde igårkväll, inte för att jag kände någon där men roligt var det iallafall :D synd bara att det inte riktigt blev som planerat, dumma tid som bara flög förbi..
Imorgon är det upp tidigt eftersom det är dags att jobba då. Ska på informationsmöte klockan 8 och sedan jobba till halv tolv. Ganska chill att jobba på dagis, men kan nog bli ganska utröttande ibland. Tur att jag är van vid lillebroren Liam ;)
Kroppen bara skakar & ryser, mår inte alls bra, men vill definitivt inte bli sjuk nu lagom till midsommar och allt! Det är ju nu man ska leva livet, vilket jag behöver då jag inte kan sitta hemma själv för en kväll utan att gå upp i taket. Vill inte alls vara ledig!