måndag 28 juni 2010

Dagdrömmer

Klockan är sent och jag är trött! eller jah, så sent är det väl ändå inte, men energin försvinner lätt när man jobbar på dagis :P Somnade på soffan innan ikväll, sov som ett litet barn ändå tills jag vaknade av ett sms.. Smset var inget viktigt heller, det innehöll bara en glad smiley, lite onödigt att vakna för det kanske?

Aja, nu är jag iallafall nyduschad & nerkrypen i sängen för att drömma mig bort till det lite mer glamorösare livet man önskar man hade.

Tänk dig att ha en så otroligt stor summa så att du inte behövre bry dig om vad saker och ting kostar - att vara ekonomiskt oberoende. Skulle nog vara hur skönt som helst ett tag men sen skulle det nog ta musten ur en, jag tror att man till slut skulle få panik eller som en slags tvångstanke att man måste göra av med pengarna.


Kollade runt lite på nätet innan och hittade en Burberry Trenchcoat som jag skulle vilja ha, samt en Blackberry och två finfina klänningar från Versace! Till klänningarna ska man givietvis ha snyggskor med HÖG klack & enkla accessoarer!

Den gula klänningen från Versace är med somrig samtidigt som den svarta är mer partyklänning. Jag hade dock föredragit att vara mer solbränd till dessa klänningar då risken finns att man kan se väldigt blek ut.

Nähe, nu ska jag släcka ner & sova ett tag innan klockan ringer och det är dags för dagis igen.

Inga kommentarer: