tisdag 29 juni 2010

Pizza, Glass & Skitsnack :)

Blir stressad när jag ser hur mycket klockan är, ändå är jag inte tillräckligt trött för att kunna somna. Ska upp tidigt imorgon och för att kunna orka med att jobba måste jag sova ett antal timmar.. Måste börja lägga mig tidigare, det funkar inte längre att jag går hem och sover en stund efter jobbet, halva dagen försvinner ju!

Har tänkt efter lite och kommit på att det skulle sitta fint med en ny kamera. Den jag har nu har blivit konstig, den startar och så,  men när man sen trycker på knappen för att ta kort så dör hela kameran - konstigt!! Får väl försöka övertala pappsen att köpa en åt mig (a) om det nu går, annars får jag väl vänta tills jag fyller år, vilket är ett bra tag till. Hade varit roligt att ha en fungerande kamera nu under sommaren men vi får se hur det blir med den saken! :P

* * *
Var och käkade pizza innan ikväll med Karime & sen så mötte vi upp Sandra. Skönt att umgås lite nu när det var ett tag sen man träffade varandra! Inte visste jag att fåglarna på pizzerians uteservering var så farliga, men enligt Karime så är de visst det?! :P hahah, fick mig ett gott skratt!

Självklart blev det en hel del skitsnack & skvaller med, myyys! Vad mer kan göra kvällen bättre förrutom pizza, glass & skitsnack? Tror inte det är så mycket som kan slå det. Måste göras om snart..

Vem vet, kanske blir det camping med tjejerna om någon helg, dubbelmyys i sånna fall! :)

Inga kommentarer: