tisdag 1 juni 2010

Inget syns! (..än iallafall..)

Nu är det nya tag som gäller! Jag har hittat ett program som jag förhoppningsvis ska följa och där med nå mina mål! Vi får väl se hur den saken går, men hoppas kan man ju alltid ;)
Att ni ska förstå vad som händer & rör sig i mitt huvud förväntar jag mig inte , men det jag däremot förväntar mig av er är att ni lyssnar & förstår, samt att ni säger ifrån när det blir för mycket. Det är många sjuka tankar som rör sig hos mig och jag är rädd för de tankarna kommer att ta över mig när skolan tar slut nu över sommaren. Är rädd för att jag inte är stark nog..!
Alla skolarbeten och alla ni vänner är det som har fått mig att knuffa undan dessa tankar, men vet inte om det går längre. Känner att de tränger sig längre och längre fram för varje dag.

Att välja bort det som är viktigast för mig själv & min kropp är inte lätt, men jag gör det inte med flit. Det ni inte ser är att jag sakta men säkert bryts ner.. Inget syns! (än iallafall)

Inga kommentarer: