Problemet är att ni inte förstår! Ni förstår inte hur dåligt jag mår, ni förstår inte hur mycket jag försöker, ni förstår inte vad det är jag vill - Ni förstår ingenting!
Känns som att allt går åt skogen just nu. Varför måste allt hända mig just nu? Jag försöker, det gör jag verkligen, men är det värt det? Är det verkligen värt att försöka så hårt som jag gör och sen att allt ändå går åt skogen? Ärligt talat vet jag inte om det är det, orkar inte med det mer.
Jag tar varje dag i taget, men det är inte alltid så lätt när tankarna hoppar tillbaka till den tid då jag var lycklig & mådde bra - Det gör allt så mycket svårare! Att tänka tillbaka på tiden med dig är som att banka ett stort hål i mitt hjärta ännu en gång. Att veta att jag hade det så bra för bara några månader sen och att jag förlorade allt som betydde något för mig bryter ner mig totalt! Får se hur länge jag orkar med det här, tror inte det varar så länge & då slipper ni mig...