fredag 8 juni 2012

Åhh. Att man aldrig kan lita på folk!

När man som vän har varit snäll nog & lånat ut något som man egentligen inte vill (eftersom det var något som betydde mycket för en & som man är väldigt rädd om). Är det då för mycket begärt att vännen man lånat ut detta till, betalar det man sagt & lämnar tillbaka saken i tid?!

Från början ville jag inte ens låna ut denna sak, men tänkte sen vara snäll och göra det ändå bara för att det var till en person jag trodde jag kunde lita på. Jag försökte med andra ord helt enkelt bara vara snäll!

Nu idag visar det bara hur fel jag hade. Jag har varken fått betalt eller fått tillbaka saken! Denna sak är något jag aldrig kommer ha råd till att skaffa igen & även om jag får det så är alla minnen borta..

"Vänner" som beter sig på detta sätt är inte värda att hålla sig kvar vid. Sånna människor klarar jag mig utan!!

Trodde bara man kunde uppskatta att få låna en så dyrbar sak lite mer.. Jag skiter i vilket nu. Jag ska ha mina saker, sen får du mer än gärna försvinna ur min krets. Behöver som sagt inte människor i min omgivning som bara tänker på sig själva & skiter i andra!

Inga kommentarer: