onsdag 20 juni 2012

Besiktigad & klar!

Blev inga inlägg igår då min dator bestämde sig för att tjura ihop & inte starta.. Men nu funkar allt som det ska (tror jag iallafall, haha..).

Hoppade upp med tuppen idag & åkte till Oskarshamn för att förbereda inför helgens bravader. Så nu har vi iallafall husvagn att på bo i! För er som inte vet, så ska jag och A tillsammans med ett par vänner åka till Öland & festa gärnet. Är suuuper trött, efter att ha gått upp halv 5 idag, men inget slö här inte. Nu ska jag plocka ihop lakan osv inför helgen. Jobbar imorgon, 19:00-00:00, så blir till att åka direkt efter jobbet imorgon :)

Inte nog med att vi åkte upp till Oskarshamn för att besiktiga husvagnen, så har jag & L storstädat den så att den är ren nog att bo i under helgen :) Skulle egentligen sköljt av den också, men hittade ingen tillräckligt lång vattenslang.. :P Måste fundera ut vad vi ska ha för mat med oss, inte för att man lär äta särskilt mycket men lite käk måste man ju ha!

Slänger säkert in ett inlägg lite senare. Nu, packa!!  (Vågar inte riktigt överlåta det ansvaret på A, killar & packning alltså...)


Inga kommentarer: