fredag 8 juni 2012

Student i Nybro.

Idag tar Åkrahällskolan i Nybro studenten & medan alla andra är och firar någon student, så kommer jag jobba hela kvällen lång.. Kl 15:00-00:15. Har inte jobbat så sent tidigare, så får se ifall jag kommer orka det eller om jag kommer falla i sömn under kvällens gång ;) haha. Lär ju vara en del folk ute med tanke på att de tar studenten här idag, så kommer nog ha ganska fullt upp.

A lär ju ligga och sova när jag kommer hem inatt. Kommer inte heller bli så mycket sömn för mig, då jag börjar 12:30 imorgon samt att A ska upp väldigt tidigt imorgon (så kommer vakna av hans superduper väckarklocka!).

Har en helg fylld med jobb framför mig. Känns inte så väldans roligt att tänka på det, men när det är lönedags så kommer det lätt vara värt detta! Dessutom är jag ledig nästa helg, ska till Göteborg med A & hans familj då :)


Inga kommentarer: