torsdag 28 juni 2012

A little bit of my heart..

(Har inte varit hemma idag, så därför det varit dåligt med inlägg..)

Idag är en sån där dag då jag är extra kär! Kär i allt & alla, men framför allt extra kär i A! Mitt hjärta - min prins - mitt allt  Sitter och försöker komma på lite myspys vi kan göra den enda helg vi är lediga tillsammans denna månad som kommer. Funderar på ifall vi ska åka iväg någonstans, frågan är bara vart & hur?! Mina tankar är lite kluvna vad gäller den saken. Vill ha det så mysigt som möjligt..

Lite tråkigt att jag jobbar typ varenda helg (& massa i veckorna) fram till slutet av juli. Vi vet inte heller riktigt när han ska ha sin semester (en vecka) eftersom det är nu hans arbetskraft behövs som mest. Så därför vill jag ta den helg vi vet vi är lediga tillsammans och göra den till något extra.

Ni läsare kanske har några tips på vart man kan åka för att ha det extra mysigt med sin kärlek? Ska man bo på hotell, checka in på en mysig camping etc.? Kom gärna med tips, råd & förslag :) 



Inga kommentarer: