onsdag 13 juni 2012

Mötet avklarat + student i Kalmar.

Är nu hemma efter mötet i Kalmar, blev även en sväng på stan som jag sa innan.. Hade ju lite tid över, så blev att gå in i lite affärer & givetvis så följde en tröja med mig hem (a). Köper kläder (och saker för den delen med) väldigt sällan till mig själv. Men nu när jag hittade lite presentkort här hemma, tänkte jag det var bäst att göra sig av med dem istället för att låta dem ligga här hemma och bli gamla.

Kom att tänka på att jag inte la upp några bilder på det jag köpte för ett tag sedan när jag var på stan med min syster. Ska ta lite foton & lägger ut dem senare ikväll. Låter bra va?! :)



Hade rätt när det gällde att folk tog studenten idag föresten! Var folk precis överallt, så var lite svårt att ta sig fram dit man skulle. Får väl ta och gratta alla glada studenter nu då! Såg att min gamla skola var en utav skolorna som tog studenten idag..

Tänk att det redan gått ett år sen min egna student.

Inga kommentarer: