måndag 11 juni 2012

Äntligen är helgen över.

Nu är helgen över och jag kan äntligen slappna av.. Jobb, jobb & återigen jobb har helgen bestått av. Har inte heller blivit mycket sömn, då jag jobbade över i fredags plus att vi i lördagsnatt var tvungna att ta en tur in till akuten i Kalmar.

Efter denna hektiska helg har jag nu sovit 14 timmar, vilket jag lätt hade kunnat lägga på ytterligare timmar. Är fortfarande sjukt trött, känner att jag inte har någon ork kvar i kroppen. Och inte nog med det känns det som att jag håller på att bli sjuk, halsen värker något så enormt.. Inte roligt då vi åker till Göteborg nästa helg & sen att det är midsommar om två veckor!

Aja, nu ska jag ringa A och se när han kommer hem, och sedan börja lite med maten tänkte jag. Kanske blir en liten tupplur på soffan med?!

Ha en fortsatt bra dag!

Gammal bild.

Inga kommentarer: