onsdag 27 juni 2012

Fullt upp!

Onsdag idag & jag har fullt upp. Måste bara vänta till L slutar så att jag kan låna en bil för att ge mig iväg på mina ärenden ;) haha. Inga direkt lyxiga & hemliga ärenden som de flesta andra bloggare har, utan det jag ska göra är mer slitsamt, mer oglamoröst osv. Jag ska nämligen iväg till återvinningen och lämna massa saker, förbi affären m.m.

Jag är inte mer än en människa och måste likväl som alla andra hålla ordning i hemmet. Tycker dock det är duktigt av oss att sortera & återvinna. Jag menar, hur många ungdomar gör det?! :)

Idag var även första dagen på ett bra tag då jag faktiskt åt frukost. Har inte blivit att jag gjort det de senaste dagarna, vet ej varför. Dock så äter man inte så värst mycket när det är midsommar(?).. haha.

Inga kommentarer: