fredag 15 juni 2012

Idag är vi duktiga.

Uppe med tuppen idag! Klockan är inte ens nio ännu, och jag har redan hunnit köra igång två maskiner tvätt, plockat ur & in diskmaskinen, vikt tvätt och torkat ur kylskåpet. Idag är vi duktiga!

Har en maskin tvätt till som måste köras och sen ska det damsugas samt plockas iordning lite, sen så är allt klart innan vi åker. Ja justdet, packa måste vi med göra!! Tycker det är så svårt att packa ner tillräckligt med kläder, brukar alltid bli att det bli alldeles för mycket och att man inte ens använder hälften av det man har med sig. Nu ska vi ju iochförsig bara vara borta över helgen, men man vet ju inte hur vädret kommer vara. Aja, det kommer nog bli bra.. Har ju hela dagen på mig att bestämma vad jag ska ha med mig ;)

Nähe, nu ska jag slänga i mig lite frukost & sedan fortsätta plocket här hemma!

Hade ju inte tackat nej till ett par sånna här till frukost!

Inga kommentarer: