tisdag 5 juni 2012

Motvind.

Denna jäkla motvind som alltid lyckas dyka upp både när jag ska cykla till & från jobbet kommer snart göra mig galen! Man cyklar ju som en galning men ändå känns det som att man inte kommer någonstans.Det riktigt värker i benen när man väl är framme.. Får väl se det positiva i det hela, kommer få jäkligt snygga benmuskler! ;) haha.

Detta är mina uppdrag idag innan gubben min kommer hem!
  • städa iordning i köket
  • vika all tvätt
  • laga mat




Nu ser det ut som att vi är värsta grisarna som aldrig städar iordning i köket osv. Men hade faktiskt besök igår som gick hem sent, därför vi inte hunnit plocka undan det. 

Tvätten däremot har legat i fåtöljen ett par dar, men det är bara för att det är så jääääkla tråkigt att vika tvätt! Tror inte det finns någon som tycker det är roligt att vika tvätt, eller? Isåfall får ni gärna komma hem till mig och göra det ;)

Inga kommentarer: