torsdag 8 juli 2010

Äta, Tv & sen sooova :)

Är i stort sett färdig packad inför helgen & veckan nu.. det är bara smink, p-piller & lite annat smått och gott som ska ner i väskan imorgon. Sen så beger jag mig först till Kalmar för att se Sex and The City 2 med tjejerna!! :) för att sedan åka vidare till Öland på kalas & agera slav. På tisdagen är det upp tidigt som gäller, halv sju närmare bestämt, för att hinna med Silverlinjen. Ska nämligen upp till Stockholm & får spendera ett antal timmar på en vaarm buss, men som sällskap får jag ju ha Niklas - så det kan väl knappast bli bättre?! :)

Bytt lakan & städat klart det sista har jag med hunnit med att göra idag - fast damsuga får det någon annan dag, det är verkligen astråkigt att damsuga :P

Sista dagen på jobbet imorgon.. sorgligt! ..kommer verkligen sakna de små grynen. Jag, Malin & Rebecka tänkte avsluta sista dagen med ryktet "de fantastiska tre" genom att bjuda alla fröknar på kladdkaka & alla barn på glass. Det kan väl knappast bli något annat än en hit? :D Jag hade då inte tackat nej till varken kladdkaka eller glass..

                                                    (Idag får ni lite ego-bilder på mig...)

Nu ska jag gå upp, ta mig något att äta för att sedan slänga mig i soffan framför tv:n. Det tycker jag att jag förtjänar!! :)

Inga kommentarer: