onsdag 7 juli 2010

Sola eller städa?!

Hemma från jobbet! Somnade mycket snabbt igår, måste ha berott på powerwalken jag tog igår. Var längesen jag somnade så tidigt & så snabbt, så tummen upp för det (y) Sista dagen på fredag då, så då tänkte Malin, jag & Rebecka bjuda på gottigheter till både fröknar & barn :)

Solen skiner, men vet inte riktigt om jag har någon lust till att sola idag.. hm, måste nog vara något fel på mig, jag som aldrig sagt nej till att sola förrut :P haha. Nejmen rummet är i stort behov av att städas, kanske skulle göra det innan pappsen kommer hem ikväll..?

Vi får se hur det blir, ska ta det lite lugnt innan jag bestämmer mig. Men som sagt, den stora frågan är sola eller inte sola & istället städa?! Första alternativet låter helt klart mer chill.

Inga kommentarer: