torsdag 1 juli 2010

Trött!

Har vart ute i solen cirkus 4 timmar idag, så hoppas på att se resultat imorgon! Annars har det varit 4 timmar helt i onödan, inte för att jag hade haft annat att göra, men något kunde jag ju hittat på...

Sista dagen på andra veckan på jobbet imorgon, ska bli skönt med helg så att man kan sova ut lite - det behövs verkligen! Har en vecka kvar sen, kommer kännas att säga hejdå till alla små gullungar när tiden är över. Man har ju fastnat för en del, speciellt Almin, Nelly & Egzon - helt underbara ungar!! <3 Imorgon skulle vi visst samarbeta med Kupan (småbarnen) så då blir det till att agera snortorkare ;) haha. Nej, men det ska nog bli roligt.

Är så jäklans trött och då har jag ändå sovit 2 timmar sen jag kom hem från jobbet, småungarna tar musten ur mig! Kommer inte skaffa egna småttingar på ett bra tag kan jag säga er :P

Inga kommentarer: