torsdag 1 juli 2010

Till dig (L)

Jag har ingen som helst aning ifall du läser allt detta eller ifall du ens vet om bloggen... Jag mår dåligt utan dig, kan du inte förstå det?! Allt har gått åt skogen, jag kan inte göra någonting utan att du dyker upp i mina tankar. Ett sommarlov ska inte behöva kännas såhär, så tomt & ensamt på något vis.

I know, att det har hänt en massa saker & att alla saker som hände inte var bra. Om vi bara kunde spola tillbaka tiden och göra det bra igen. Försöka lista ut vad det var som gick snett & ändra på det, jag vet att vi kan det!  Vi kanske bara behöver lite tid ifrån varandra..?

Jag hör på mig själv att jag verkar helt desperat - men det kanske är det jag är? För jag har nämligen aldrig låtit en människa komma mig nära så som du fick, jag har varken litat eller älskat en person så mycket som jag älskade dig. Det var du som var mitt liv & fick mig att må bra!

Alla säger att killar kommer & går och att man inte ska vara ledsen över att man förlorat en eftersom det finns tusen åter. Men om det inte finns det då? Om man känner/vet att man har hittat den rätta, vad gör man då? Jag kan inte bara glömma bort dig, det finns det alldeles för mycket minnen kvar för. Jag vill inte glömma dig och kan det inte heller. Du betyder alldeles för mycket för det!

Om du läser detta, Jag saknar dig! Snälla hör av dig när du har lust..
..ingen kommer någonsin bli som du<3

Inga kommentarer: