fredag 23 juli 2010

I'm back! :)

Wohoo, nu är jag här igen! Har varit ute & rest/slappat runt de senaste två veckorna. Übersköönt om ni frågar mig! :) men stannar här inte länge, för på söndag bär det av igen eller imorgon, det beror på vad som händer.. Måste till Öland och snacka allvar med en söt liten grabb, måste försöka fixa allt mellan oss så det är okej. Har hänt en hel del de här veckorna, tror faktiskt jag börjat få upp ögonen för någon annan... (a) dock går det inte att avslöja det än då vi fortfarande har en del att prata om. 


Kanske ska berätta lite om vad som har hänt dessa veckor. Som sagt så åkte vi upp till Stockholm & gick på Gröna Lund.. När vi väl var där blev jag tvingad (och jag menar verkligen tvingad, fasthållen, av Kent & Niklas) att åka Fritt Fall :S Kanske borde tillägga att jag är enormt höjdrädd, så ni kan ju tänka er hur skraj jag är när vi bara har kommit 4meter upp i luften!? När vi väl var längst upp på "helvetesmaskinen" så tiltar skiten utåt.. Kent och Niklas hade då istället för att dra upp mig i Fritt Fall så hade de fått upp mig i Tilten. Snacka om att jag blev livrädd, trodde att hela skiten skulle falla av rakt ner i marken:P Hinner i stort sett bara säga/skrika "Vad fan är det här för skit?!?!" innan maskinen släpper och vi åker i enorm fart neråt.. Fick höra av mamma sen när vi kom ner att hon hade hört mig skrika hela vägen ner :P haha.. var dock tvungen att ta en andningspaus för att sedan kunna fortsätta att skrika :)






Spökhuset var vi ju också tvungna att besöka, tror nog att "spökena" var väldigt nöjda över sina insatser den dagen. Tror aldrig jag har skrikit så mycket :P haha.. Hmm, ja jag är väl en liten fegis. Men vad jag gör det, någon måste ju göra spökena nöjda genom att skrika?! :)


Efter Gröna Lund var det Kolmården som gällde, mysigtmysigt att gå runt & kolla på en massa fina djur! Dock har jag funderat över varför Kolmården just bara består av en massa uppförsbackar?! Man blev sjukt trött av att gå där en hel dag i gassande sol! ..


Jahaoo, det var bara en liten del av vad som har hänt. Orkar inte skriva mer nu, ska ta & kolla film! :) slänger nog iväg ett litet sms till dig om du inte redan har somnat. Du har fångat mina tankar totalt, du är söt, rara & gullig.. och efter söndag så är du förhoppningsvis min (a)

Inga kommentarer: