måndag 5 juli 2010

Attackerad av allergi!

Ögonen kliar, halsen kliar & jag är trött! Tror det är allergin som börjar komma, brukar inte känna av det speciellt mycket men nu så har värmen kommit som från ingenstans och satt igång alla blomningar samtidigt. Får bli till att dra förbi apoteket någon gång i veckan och inhandla piller så att allergin försvinner ;) Blir nog till att stanna inomhus ett tag idag tills värmen lagt sig lite.. Ska försöka ta mig ut på en runda med Dike senare ikväll :)

Idag så samarbetade vi med avdelningen Kupan eftersom vi bara hade två barn på Lyan. Blev ett helt annat hålligång än vad det brukar vara då jag är van vid barn som är över 3år och inte spädbarn, men det gick det med. Ska samarbeta med Kupan denna vecka ut.


Nu blir det film en stund sen får jag nog ta tag i mitt liv & göra något vettigt..
and by the way... på fredag blir det kanske bio med giirlzen, me like (y)

Inga kommentarer: