fredag 2 juli 2010

Väärme!!

Vääärme!! Det är väl så jag kan beskriva dagen hittills.. Har varit sjukt varmt på jobbet idag, men nu äntligen är jag hemma. Blev till att klämma en pizza med Amanda & hennes girlz efter jobbet, mumma! :) Dessvärre visar vågen att jag borde sluta äta gottigheter (det var nämligen den andra pizzan för mig denna vecka) men vi får se hur det blir med det.. :P Det är ju bara sommar en gång om året & då tycker jag man får unna sig lite (a)

Fick frågan "när ska du sluta oroa dig och bry dig lite om dig själv?" igår. Tror inte jag kommer kunna sluta oroa mig helt, det har hänt alldeles för mycket den senaste tiden för att jag ska kunna sluta med det helt. Men självklart kan jag alltid försöka att inte oroa mig så mycket. Att däremot bry mig om mig själv vet jag inte vad jag ska svara på. Jag bryr mig väl om mig själv, eller gör jag verkligen det? måste nog tänka mer på det... Hur vet man att man bryr sig om sig själv? Och om man nu bryr sig om sig själv, kan man då inte ses som egoistisk?

Nähe, nu blir det till att slänga iväg ett sms till Anna för att se om vi ska ta en runda med vovvsingarna senare ikväll..

Inga kommentarer: